کایروپراکتیک

کایروپراکتیک به اصطلاح نوعی درمان دستی است که با ایجاد تحریک در دستگاه ارتباطی بدن ، عملکرد این نوع دستگاه را بهبود می بخشد

کایروپراکتیک

کایروپراکتیک به اصطلاح نوعی درمان دستی است که با ایجاد تحریک در دستگاه ارتباطی بدن ، عملکرد این نوع دستگاه را بهبود می بخشد

  • ۰
  • ۰

تزریق چربی

تزریق چربی چیست

تزریق چربی فرآیندی است که طی آن بافت ها و سلول های چربی را از ناحیه های مشخص شده مانند ران، شکم، باسن، پا و غیره  برداشت کرده وبه  بخش هایی که باید پر تر و یا حجیم تر شود تزریق می شود نام دیگر تزریق چربی پیوند چربی می باشد.

 

تزریق چربی

 

برخی افراد هستند که علاقه دارند  قسمت های خاصی از بدنشان همانند لب، گونه، گودی های زیر چشم و … پر تر به نظر برسد و به همین دلیل را انتخاب می کنند.

 

 

 

برداشتن چربی از بدن

پزشک در ابتدا از نواحی نظیر باسن ، ران چربی برداشته می کند ، در این روش به منظور فراهم شدن برداشتن چربی های بیشتر نیاز است کمی از لیپوساکشن استفاده شود .

برداشتن چربی ها  با یک میله بنام کانولا انجام می گیرد ، خوشبختانه طراحی کونولا به گونه ای می باشد که کمترین آسیب به سلولهای چربی وارد می گردد وچربی مورد نیاز بدن بدین صورت از بدن خارج می شود.

 

 

جدا سازی سلولهای چربی

پس از برداشت چربی ها از بافت به منظور جداسازی ناخالصی ها و مایعات چربی ممکن است پزشک از سانتریفیوژ با سرعت بالا چربی ها را چرخانده ، سپس چربی های آسیب دیده خارج می گردد که در نهایت می توان  انتقال چربی را به نواحی مختلف بدن نظیر صورت انجام داد .

منبع : http://iran-beauty.ir

  • ۹۸/۰۹/۲۰
  • roya azh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی