کایروپراکتیک

کایروپراکتیک به اصطلاح نوعی درمان دستی است که با ایجاد تحریک در دستگاه ارتباطی بدن ، عملکرد این نوع دستگاه را بهبود می بخشد

کایروپراکتیک

کایروپراکتیک به اصطلاح نوعی درمان دستی است که با ایجاد تحریک در دستگاه ارتباطی بدن ، عملکرد این نوع دستگاه را بهبود می بخشد

  • ۰
  • ۰

لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب یکی از روشهای نوین زیبایی است که درآن سعی می شود لبها خوش فرم تر شوند . به طور میانگین فاصله استاندارد بین لب و بینی باید حدود  12 تا 15 میلی متر باشد.

 

لیفت سانترال لب

 

 

اما در بعضی از افراد با توجه به فرم کلی  صورتشان این اندازه بیشتراست که با اصول زیباشناسی صورت مغایرت دارد  و به همین دلیل می توانند این اندازه را با استفاده ازعمل لیفت سانترال لب به حالت نرمال در آورند.

 

 

لیفت سانترال لب چیست ؟

 

لیفت سانترال لب یک عمل جراحی زیبایی است که در آن لب بالا ، بالاتر قرار می گیرد تا دهان در هنگام لبخند زدن ظاهر زیباتری داشته باشد . به طور کلی نمایش دندان های پیشین بالا درجذابیت و زیبایی خانم ها بسیار تأثیر گذار است که با لیفت لب به راحتی به آن دست می یابید.

 

 

این جراحی تحت بی حسی موضعی انجام می شود و روش انجام آن به گونه ای است که بعد ازایجاد برش کوچک در زیر بینی نوا باریکی از پوست آن ناحیه برداشته می شود و سپس شکاف ایجاد شده بخیه زده می شود .در طول عمل لیفت سانترال لب پوست اضافی در ناحیه فوقانی لب (زیر بینی ) برداشته می شود تا طول عمودی آن کوتاه تر گردد .

 

لیفت سانترال لب چگونه انجام می شود؟

این عمل زیبایی به دو روش انجام می شود با توجه به نیازهر کس جراح یکی ازاین دو روش را انتخاب می کند . در این عمل با تشخیص پزشک متخصص پوست اضافی در ناحیه فوقانی لب برداشته می شود این کار باعث می شود طول عمودی لب کوتاه شود.

دراین لیفت، پزشک با توجه به میزان فاصله لب بالای تا بینی فرد، نقاطی را مشخص م کند و پوست پشت لب فرد برداشته م یشود و به زیر بینی بخیه می خورد. این عمل به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی انجام می شود و فردهیچ دردی به هنگام برش زدن پزشک متوجه نمی شود.

 

 

 

این کار سبب می شود تا فاصله پشت لب فرد کوتاه شده و اصطلاحا لیفت لب انجام شود. جای زخم لیفت سانترال لب ها بدلیل نازکی و اینکه زیر بینی هستند، قابل مشاهده نبوده و به مرور با تجویز کرم های برطرف کننده زخم از بین میروند. نحوه انجام این جراحی به دو روش انجام می شود.

 

منبع : http://iran-beauty.ir

  • ۹۹/۰۶/۰۵
  • roya azh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی