کایروپراکتیک

کایروپراکتیک به اصطلاح نوعی درمان دستی است که با ایجاد تحریک در دستگاه ارتباطی بدن ، عملکرد این نوع دستگاه را بهبود می بخشد

کایروپراکتیک

کایروپراکتیک به اصطلاح نوعی درمان دستی است که با ایجاد تحریک در دستگاه ارتباطی بدن ، عملکرد این نوع دستگاه را بهبود می بخشد

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

عمل پف چشم

عمل پف چشم

عمل پف چشم از جراحی های زیبایی پلک است با افزایش سن در بیشتر افراد تغییراتی در ساختمان پلک‌ آنها ایجاد می‌شود که این امر موجب می شود ظاهرفرد پیرتر و خسته تر به نظر برسد.

درحقیقت باید گفت که عمل پف چشم یک جراحی زیبایی است که به منظور اصلاح تغییرات در ظاهر چشم  و ایجاد ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر انجام می‌شود.

 

عمل یف پلک

 

عمل پف چشم  یکی از شایع‌ترین روش‌های جراحی زیبایی است که با برداشتن پوست، چربی وعضله اضافی و اصلاح موقعیت پلک، باعث بهبودی  قابل توجهی در ظاهر فرد می شود و قیافه‌ای فرد جوانتر و سرحال‌تر به نظر می آید نتایج حاصل از عمل پف چشم تا سال‌ها و گاهی به صورت مادام العمر برای فرد باقی می‌ماند.

 

عمل پف چشم چیست

در اطراف کره چشم داخل حفره استخوانی چشم را چربی احاطه کره است . با افزایش سن افراد چربی این ناحیه  رفته رفته به بیرون رانده می شود واین امر موجب می شود حالت پف چشم ها تشدید شود.از این رو شرایطی که موجب احتباس آب در بدن می شوند اغلب با تشدید پف چشم ها همراه است.

 

 

همین امر باعث می شود پف چشم ظاهر ورم کرده و خسته داشته باشد و با توجه به میزان شدت پف چشم برای فرد مشکل ایجاد شود. زیرا پف چشم و پف زیر چشم باعث می شود باز کردن یا بستن کامل چشم ها دشوارشود. دلایل مختلف و متعدد برای پف چشم وجود دارد. که شما مجبور می شوید عمل پف چشم انجام دهید.

علائم و نشانه های پف چشم چیست

شما پف چشم را  بطور خاص، زمانی می توانید مشاهده کنید که با دست زدن به چشم ها و یا مالیدن پلک ها آن را احساس کنید. به همین دلیل اگر شما یکی از علائم زیرا را داشته باشید ، بهترین کار این است که چشمان خود را دستکاری نکنید  و در صورت داشتن این مشکلات باید عمل پف چشم انجام دهند علائم و نشانه های پف چشم عبارتند از

قرمزی چشم ها

باز کردن یا بستن کامل چشم ها با مشکل مواجه می شود

ایجاد ورم یا التهاب اطراف پلک ها

احساس درد چشم که می تواند ملایم یا شدید باشد

پف کردن یا داشتن پوست اضافی در زیر چشم ها

احساس خارش در چشم ها

حساس شدن چشم ها

عمل پف پلک و مراقیت از ان

تغییراتی که باعث پف چشم می شوند عبارت است از:

چروک‌های ظریفی که در اطراف پلک‌ها ایجاد می شود.

شل شدن پوست پلک‌ها که منجر به آویزان شدن پوست  لبه پلک می‌ شود

تجمع چربی اضافه در زیر پوست پلک‌های شما

شل شدن عضلات پلک‌ها

افتادگی پلک یا ابرو

 

مجموع این تغییرات  باعث می‌شود چهره فرد سال خورده و خسته به نظر بیاید به علاوه در صورتی که این حالات شدید باشد می‌تواند با مسدود کردن میدان دید جانبی برعملکرد بینایی فرد تأثیر بگذارد.و فرد مجبور می شود عمل پف چشم را انجام دهد.

منبع : http://iran-beauty.ir

  • roya azh
  • ۰
  • ۰

لیفت سینه

لیفت سینه

لیفت سینه یکی از روشهای جوانسازی سینه می باشد که طی  انجام آن پوست اضافی در قسمت سینه برداشته می شود و بافت آن به اطراف کشیده می شود و ظاهر جدیدی به آن داده می شود به این ترتیب خطوط سینه ها نیز  مشخص می گردد.

لیفت سینه

لیفت که برای جوانسازی سینه  انجام می شود برای کسانی که درطول زمان به هر دلیلی دچار تغییراتی در شکل سفت سینه ها شده است و سینه شکل خود را از دست داده اند. این تغییرات که بیشتر به دلیل بارداری،شیردهی ، تغییرات در وزن افراد ،افزایش سن ، وراثت ایجاد می شود.

چه کسانی مناسب لیفت  هستند

لیفت سینه  بر سایز سینه ها و شکل گرد بخش بالایی سینه هاتاثیر گذار نیست . اگر فردی بخواهد  تنها سینه های آنها پرتر باشد گزینه لیفت  روش مناسبی است اگرفردی سینه های کوچکی دارد با  لیفت سایز سینه ها ی خود را کاهش می دهد.

یکی از گزینه های مناسب برای انجام لیفت سینه  افرادی هستند که  از لحاظ فیزیکی سالم هستند و وزن ثابت نیز در یک دوره داشته اند این افراد برای لیفت  نباید از سیگار استفاده کنند،

همچنین افرادی که احساس آویزان بودن در سینه را دارند،ویا سینه های آنها شکل کشیده دارند با انجام لیفت می توانید به بازگشت شکل آن کمک کند،

نوک سینه افرادی که مناسب لیفت  هستند به سمت پایین متمایل شده است . شما با لیفت می توانید  تا حد زیادی آن ها را به وضعیت نرمال برگردانید.

لیفت سینه چیست

اگر پوست اطراف سینه  شما شل شده باشد و نواحی تیره اطراف نوک سینه ازحد طبیعی بزرگ شده باشد می تواند ازلیفت  استفاده کند ودرصورتی که یکی از سینه ها شما از دیگری  کوچک تر باشد می توانید با انجام لیفت آن را برطرف کنید.


منبع : http://iran-beauty.ir

  • roya azh
  • ۰
  • ۰

جراحی بینی ترمیمی

جراحی بینی ترمیمی در حقیقت همان جراحی بینی ثانویه می باشد .با انجام این جراحی پزشک تلاش می کند مشکلاتی که به دلیل  جراحی اولیه در بینی فرد ایجاد شده است را برطرف کند.

 

جراحی بینی ترمیمی

 

در جراحی بینی اولیه به هر دلیلی  ممکن است در بینی  یک فرد مشکلاتی ایجاد شود این افر برای برطرف شدن این مشکل یابد به یک جراح بینی ترمیمی مراجعه کنند.

جراحی بینی ترمیمی چیست

جراحی بینی ترمیمی همان گونه که از نام آن پیدا است  بیشتر برای اصلاح وباسازی مشکلاتی که در جراحی بینی اولیه ایجاد شده است انجام می شود . در بعضی مواقع  ممکن است درحین انجام اولین جراحی بینی جراح به  بعضی نکات ریز توجه  نکرده یاشد ودربینی فرد برخی نواقص ایجاد شده باشد .این نقص ها  که در بینی فرد به هرد دلیلی ایجاد شده است موجب می شود که بیمار از جراحی  بینی خود رضایت نداشته باشد وتصمیم به جراحی بینی ترمیمی بگیرد

دلیل انجام جراحی بینی ترمیمی

نتیجه اولیه جراحی زیبایی بینی در برخی مواقع برای فرد رضایت بخش یست وفرد مجبور می شود به انجام جراحی بینی ترمیمی می شود .  ترمیم بینی  به دلیل انجام جراحی دوباره بر روی بینی در بیشتر مواقع حتی گران تر از جراحی اولیه بینی  برای فرد هزینه دارد زیرا جراح بینی باید تغییرات بیشتری را نسبت به جراحی اولیه روی بینی فرد انجام دهد و همچنین این جراحی  پیچیده تر و سخت تر از جراحی اولیه ی بینی  می باشد.

با جراحی بینی ترمیمی چه مشکلاتی برطرف می شود

اگر در جراحی بینی  که برای نخستین بار انجام می شود اصلاحاتی مانند کجی بینی،انحراف بینی ویا بافت بینی بیشتر از اندازه معمولی برداشته شود .این تغییرات باعث می شود که درقسمت پشت و یا دیواره بینی فرورفتگی ایجاد شود و یا بینی بیش از اندازه سربالا  به نظر بیاید این نوع نواقص تا حد زیادی با جراحی ترمیمی قابل حل می باشد و جراحی ترمیمی می تواند این نواقص را برطرف کند.

منبع : http://iran-beauty.ir

  • roya azh
  • ۰
  • ۰

جراحی بینی گوشتی در کرج

جراحی بینی گوشتی در کرج  یکی ازانواع جراحی بینی است.به طور کلی  تمام بینی هایی که دارای پوست ضخیم، غدد سبابه فراوان به همراه غضروف های نازک یا ضعیف می باشند بینی گوشتی نامیده می شود.

جراحی بینی گوشتی در کرج

 

در اینگونه از بینی ها معمولا نوک بینی به سمت پایین تمایل دارد و آلا(یا همان باله های بینی) باز و ضخیم هستند. این نوع بینی بیشتر در آقایان دیده میشود و دلیل آن وجود هورمونهای مردانه و پوست چرب در آقایان است.

 

بینی گوشتی به چه نوع بینی‌ گفته می‌شود

به بینی هایی که پوست روی بینی ضخامت بیش از اندازه داشته باشد، اصطلاحا بینی های گوشتی گفته می شود.

در صورتیکه بینی به دو قسمت تقسیم شود، پوست قسمت پائینی آن یا نوک بینی‌ ضخامت بیشتری نسبت به نیمه بالایی خواهد داشت.

غدد چربی داخل پوست خیلی مهم هستند ، ضخامت پوست به این غدد بستگی دارد هرچه غدد چربی بزرگتر و بیشتر باشند پوست ضخیم تر به نظر می آید .

خصوصیات این پوست‌ها این است که بیش از حد چرب هستند. شاید دانه‌های سیاه رنگ بر روی پوست قسمت پایین بینی‌ برخی‌ افراد دیده باشید.

این دانه‌ها در واقع، چربی‌هایی می باشند که در هنگام خارج شدن از پوست در مجاورت هوا قرار گرفته اند و به رنگ سیاه در آمده اند. کسانیکه پوست چرب و ضخیمی دارند این دانه‌ها بیشتر در آن ها دیده می‌شود.

بنابراین ضخیم بودن پوست بینی یک خصوصیت بینی‌های گوشتی است که باعث می شود قسمت پایینی بینی بزرگ و حجیم شود. همچنین سبب افتادگی نوک بینی‌ نیز می شود.


منبع : http://iran-beauty.ir

  • roya azh
  • ۰
  • ۰

جراحی بینی در کرج

جراحی بینی در کرج از رایج ترین عمل های جراحی می باشد که در کشور ما به طور روز افزون در حال افزایش افزایش یافته است. بیشتر افرادی که عمل جراحی بینی انجام می دهند  تنها به ظاهر و زیبایی بینی توجه دارند و به دیگر مسائل آن توجهی ندارند.

جراحی بینی در کرج

جراحی بینی زیبایی

همان گونه که می دانید بینی ازاعضاء مهم صورت می باشد وهمه ما ازعملکرد حیاتی آن اطلاع داریم وهر گونه بروز مشکل در آن می تواند باعث بروز مشکلات در شما شود.

ازآنجایی که بینی نقش مهمی در زیبایی ظاهری افراد دارد اکثر افراد تمایل به انجام عمل زیبایی بینی دارند.البته در صورت وجود اختلالات در بینی درهنگام  انجام عمل زیبایی این اختلالات را نیزرفع می کنند که مهمترین آنها رفع مشکلات تنفسی می باشد.

نحوه انجام جراحی بینی درکرج

جراحی بینی در کرج  بیشتر به صورت بیهوشی عمومی یا بیهوشی موضعی برای افراد انجام می شود البته انتخاب نوع بیهوشی بیشتر به نوع جراحی بستگی دارد که فرد باید انجام دهد.

درصورت جراحی با  بیهوشی موضعی بیمارصدای کار کردن پزشک خود را بر روی غضروف و استخوان بینی می شنود جراحی بینی در بیشتر مواقع به صورت سرپایی انجام می شود اما گاهی اوقات با تشخیص پزشک بیمارممکن است یک شب در بیمارستان یا درمحل جراحی بستری شود.

حتما به این نکته توجه داشته باشید که پزشکی که عمل بینی را انجام می دهد معمولا متخصص گوش و حلق بینی یا جراح پلاستیک یا هر دو است

در جراحی بینی در کرج در ابتدا جراحی ،جراح یک برش در بینی فرد ایجاد می کند تا به استخوان وغضروف بینی فرد دسترسی پیدا کند.

این برش بیشتر درداخل بینی فرد زده می شود ودر بیشتر موارد   بعد ازعمل جای برش قابل مشاهده نیست. در صورت  نیاز و همچنین تشخیص پزشک پیوند غضروف یا استخوان معمولا از قسمت هایی خود بدن بیمارو یا از پر کننده های ترکیبی مصنوعی انجام می شود.

پس از اینکه جراح استخوان وغضروف بینی شما را اصلاح کرد ، پوست و بافت بینی بر روی ساختار جدید می نشیند.

البته تاثیر نوع پوست بینی فرد بر عمل جراحی  و نحوه ی جذب شدن پوست را نیز نباید نادیده گرفت.در نهایت یک آتل در بیرون بینی  بیمار قرار داده می شود تا شکل جدید بینی را تا زمان بهبود پشتیبانی کند.

جراحی بینی در کرج




  • roya azh
  • ۰
  • ۰

جراحی لیفت پلک

جراحی لیفت پلک  از جراحی های زیبایی برای  پلک است در این روش  پزشک با کمک تکنیک های خاص درهنگام  عمل  برروی پلک فردبرش های خاصی  ایجاد می کند.

و شروع به برداشت پوست ، عضله و یا چربی می کند تا مشکلات موجود در ناحیه ی پلک ها  با این روش برطرف شود  که فرد با انجام جراحی  لیفت پلک می تواند باعث کشیدگی پوست پلک شود وبهترین نتیجه را از جراحی لیفت پلک برای بیمار بگیرد.

به طور کلی می توان گفت که جراحی لیفت پلک  یک جراحی  پیچیده درجراحی پلاستیک است  که برای اینکه شما از  نتیجه دلخواه جراحی  لیفت پلک خود رضایت داشته باشید باید قبل ازهراقدامی  یک جراح خوب انتخاب کنید درانتخاب جراح  ظرافت ، تخصص ، تجربه و مهارت کافی  جراح را در نظر بگیرید.

روشهای انجام جراحی لیفت پلک  چگونه است

جراحی لیفت پلک در حقیقت همان جراحی پلک بالایی  می باشد پزشک پوست اضافی را از این ناحیه بر می دارد وجراحی لیفت پلک را برای فرد انجام می دهد که یکی از روشهای جراحی لیفت پلک است.

در روش دوم که جراحان این  جراحی را  بیشتر انجام  می دهند جراحی  لیفت پلک  پایینی می باشد این  جراحی در پلک پایین انجام می شود .

اگر چشم های شما  پف دارد شما می توانید  با انجام جراحی لیفت پلک پایین این مشکل را حل کنید و با انجام این روش افتادگی پوست و چربی اضافی این ناحیه را از بین ببرید البته بهتر است به این نکته توجه کنید که چربی زیر پلک  شما نباید به طور کامل برداشته شود زیرا هر چه  سن شما افزایش می یابد چشم‌ها به طور طبیعی گود می‌شود . از این رو، ممکن است  سن شما با این روش بالارود.

جراحی لیفت پلک در افراد چگونه است

در انجام لیفت پلک بیشتر پزشکان از بی حسی موضعی استفاده می کنند در هنگام  جراحی لیفت پلک بیشترجراحان  از بیهوشی  استفاده  نمی کنند.

نحوه جراحی لیفت پلک

قبل از انجام جراحی  پزشک در ابتدا بخشی از پلک را که  قرار است جراحی روی آن انجام  شود را علامت گذاری می کند تا برروی این قسمت ها  برش دهید.پس از اتمام جراحی  محل برش پس از پایان با بخیه بسته می‌شود. جای زخم بعد از جراحی از دید شما پنهان خواهد شد.

درجراحی لیفت پلک  به دلیل رفع پف زیر چشم بعد ازعمل زخمی  باقی نمی ماند وشما می توانید بدون هیچ گونه  نگرانی جراحی لیفت پلک را انجام دهید . اما اگر قصد دارید  لیفت پلک را انجام دهید درانتخاب پزشک  خود دقت کنید چون این عمل  نسبت به جراحی پلک پیچیده‌تر است ونیاز  به دقت و تجربه پزشک دارد. 

منبع : http://iran-beauty.ir

  • roya azh
  • ۰
  • ۰

عمل بینی

عمل بینی

عمل بینی  که از عملهای زیبایی است که در چند سا ل اخیر در بین مردم بسیار رایج شده است این جراحی امروزه در کشور ما نیز به طور چشمگیری افزایش یافته است.

 

عمل بینی

 

همان گونه که می دانید بینی ازاعضاء مهم صورت  است و زیایی فرد را تحت تاثیر قرار می دهد به غیر از زیبایی همه ما ازعملکرد حیاتی این عضو بدن آگاهی داریم  وهر گونه مشکل دربینی فرد مو جب بروز مشکلاتی می شود. ازآنجایی که بینی در ظاهر صورت فرد تاثیر به سزایی  دارد ترجیح می دهند این جراحی را انجام دهند.

نحوه انجام عمل بینی چگونه است

مرحله اول بیهوشی

جراح برای انجام جراحی بینی معمولا این جراحی را به صورت بیهوشی عمومی یا بیهوشی موضعی انجام می دهد  انتخاب نوع بیهوشی  شما بستگی به جراحی که قرا است انجام دهد بستگی دارد.

این نکته قابل توجه است که در بیهوشی موضعی بیمار صدای کار کردن پزشک خود بر روی غضروف و استخوان بینی  خود را به راحتی می شنود.

عمل بینی برای بیشتر افراد به صورت سرپایی انجام می شود وبعد از جراحی از بیمارستان مرخص می شود. اما گاهی اوقات با تشخیص پزشک ممکن است شما یک شب دربیمارستان یا درمحل جراحی بستری باشید.

به این نکته توجه داشته باشید. جراحی که  می خواهد عمل بینی را برای شما انجام دهد معمولا باید متخصص گوش و حلق بینی یا جراح پلاستیک یا هر دواین موارد باشد.

مرحله دوم نحوه انجام جراحی بینی

بعد از بیهوشی در ابتدا جراحی  برشی را بر روی بینی شما ایجاد می کند تا به استخوان وغضروف بینی  شما دسترسی پیدا کند. این را نیز بدانید که برشی که در حین عمل ایجاد می شود درداخل بینی زده می شود وبعد از عمل جای برش قابل مشاهده نیست.

نحوه عمل بینی

 

 

در صورت تشخیص پزشک  ممکن است که پیوند غضروف یا استخوان استفاده کند. پس ازاینکه جراح استخوان وغضروف بینی را اصلاح کرد ، پوست و بافت بینی بر روی ساختار جدید می نشیند. البته نوع پوست بینی بر روی جراحی بینی و نحوه ی جذب شدن پوست تاثیر گذار است .

در نهایت یک آتل در بیرون بینی گذاشته می شود تا شکل جدید بینی را تا زمان بهبود پشتیبانی کند.

منبع : http://iran-beauty.ir


  • roya azh