کایروپراکتیک

کایروپراکتیک به اصطلاح نوعی درمان دستی است که با ایجاد تحریک در دستگاه ارتباطی بدن ، عملکرد این نوع دستگاه را بهبود می بخشد

کایروپراکتیک

کایروپراکتیک به اصطلاح نوعی درمان دستی است که با ایجاد تحریک در دستگاه ارتباطی بدن ، عملکرد این نوع دستگاه را بهبود می بخشد

  • ۰
  • ۰

لیپوماتیک بازو

لیپوماتیک بازو

لیپوماتیک بازو می تواند چربی های اضافی بازو را ازبین ببرد و بازوهای شما را خوش فرم و زیبا کند. بعد از لیپوماتیک بدلیل قدرت لیفت بالایی که دارد پوست بازوها کشیده و سفت می شود.

 

لیپوماتیک بازو

 

لیپوماتیک بازوبدون بخیه و با بی حسی موضعی انجام می شود و میزان قابل توجهی از چربی ها در یک جلسه ازاین ناحیه بیرون کشیده می شود.  بعد از لیپوماتیک بازو برای دریافت بهترین نتیجه توصیه می شود که از گن های فشاری مخصوص استفاده شود.

 

 

نحوه انجام لیپوماتیک بازو

اشخاصی که دارای بازوهای بزرگ و افتاده می باشند بهترین کاندید برای انجام  جراحی لیپوماتیک هستند ، انجام جراحی لیپوماتیک بازو در چند سال اخیر بسیار رایج شده است ، انجام این جراحی باید  توسط پزشک جراحی زیبایی وجراحی پلاستیک  انجام بگیرد واگر شخص به مراکز معتبرو به پزشک جراحی زیبایی با تجربه مراجعه نماید هیچ گونه عوارض و خطری شامل وی نخواهد شد ، بلکه از نتیجه کار پس از انجام عمل لیپوماتیک راضی  خواهند بود.

در عمل لیپوماتیک بازو چربی این ناحیه تخلیه و تا حد ممکن پوست کشیده شده ، درواقع هم چربی ها تخلیه شده و هم لیفت پوست بازو صورت می گیرد .

از نکات مثبت انجام لیپوماتیک استخراج سالم  چربی است ، پس از تخلیه چربی ها به دلیل اینکه در این روش آسیبی به چربی ها وارد نمی شود می توان چربی های استخراج شده را به نواحی مختلف بدن تزریق نمود .

علت اینکه می توان چربی ها را پس از لیپوماتیک تزریق نمود ، نسوزاندن چربی ها است ، زیرا در این روش چربی ها فقط شکسته می شوند بنابراین می توان به نواحی مختلف بدن آنها را انتقال داد .

 

منبع : http://iran-beauty.ir

  • ۹۹/۰۸/۱۰
  • roya azh

نظرات (۱)

سلام دوستان ممکنه خیلی هاتون درباره بازی کارگاه درودگری خانگی کار و اندیشه شنیده باشید. یه جایی و پیدا کردم که ارزونتر از اون نمیتونین پیدا کنین
https://artikala.com/product/کارگاه-درودگری-خانگی-کار-و-اندیشه/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی