کایروپراکتیک

کایروپراکتیک به اصطلاح نوعی درمان دستی است که با ایجاد تحریک در دستگاه ارتباطی بدن ، عملکرد این نوع دستگاه را بهبود می بخشد

کایروپراکتیک

کایروپراکتیک به اصطلاح نوعی درمان دستی است که با ایجاد تحریک در دستگاه ارتباطی بدن ، عملکرد این نوع دستگاه را بهبود می بخشد

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انواع پروتز سینه

انواع پروتز سینه

انواع پروتز سینه چیزی است که در انتخاب پروتز سینه باید به آن توجه کنید پروتز سینه که از روشهای جراحی زیبایی سینه در افراد می باشد دارای انواع  مختلفی است . انواع پروتزسینه با توجه به جنس پرکننده پروتز، اندازه پروتز، شکل و میزان برجستگی سینه تقسیم بندی می شود.

 

انواع پروتز سینه

 

انواع پروتز سینه براساس مواد تشکیل دهنده

 پروتزهای سینه براساس مواد تشکیل دهنده آن از دو نوع مختلف دارد و این دو نوع پروتز سینه توسط بیشتر پزشکان استفاده می شود پروتز سینه سالینی ، پروتز سینه سیلیکونی

 

پروتز های سالینی یا  آب نمکی چیست

پروتزهای سالینی کار محتوای داخل آن از آب نمک استریل شده تشکیل شده است. پروتزسینه سالینی نسبت به دلیل اینکه از جدارغیرقابل نفوذ تشکیل شده است  سفت تراز انواع پروتز های دیگر است. این پروتز می تواند شکل طبیعی سینه را تغییر دهد وظاهر سینه ها را به دلیل بزرگی و حجیم کردن به صورت مصنوعی جلوه دهد.

برای اینکه پزشک بتواند پروتزسالینی را دربافت سینه قرار دهد یک برش کوچکی ایجاد می کند.ازاین نوع پروتزبرای خانم ها با سن بالای 18 سال مناسب است.

درهنگامی که می خواهید یکی از انواع پروتز سینه را انتخاب کنید در انتخاب پروتز سالینی به این نکته توجه کنید که درصورتی که این نوع پروتز دچار پارگی شود و همین امر باعث خالی  شدن پروتز شود مایع موجود درآن که از آب نمک تشکیل شده است پس از مدتی جذب بدن  فرد می شود. از لحاظ هزینه پروتزهای سالینی نسبت به دیگر پروتزها  ارزانتر است.

منبع : http://iran-beauty.ir

  • roya azh
  • ۰
  • ۰

جراحی پلک چشم

جراحی پلک چشم

جراحی پلک چشم یکی از جراحی های زیبایی  برای چشم است جراحی پلک چشم باید توسط جراح زیبایی انجام شود.

همان گونه که می دانید چشم ها در روابط اجتماعی ما  نقش بسیار مهمی ایفا می کنند همچنین چشم ها در ظاهر شما  تاثیر فروانی می گذارد.

 

جراحی پلک چشم

 

با افزایش سن افراد دربیشتر افراد در  اطراف پلک های شماچروک های ریزی به وجود می آید واطراف پوست پلک افراد به مرور زمان شل شده  و حالت افتادگی پیدا می کند.

و همین امر موجب می شود که در برخی افراد در زیر پوست  انها چربی اضافه  جمع شود که این امر در سن فرد  تاثیر می گذارد و او را مسن تر و خسته تر ازسن خود نشان می دهد.

اگر  شما دچارافتادگی پلک هستید و این افتادگی باعث شده است که میدان دید فرد  محدود شود وعملکرد بینایی او دچار مشکل شود بنابراین  بهتر است فرد جراحی پلک چشم  انجام دهد.

انجام جراحی پلک

جراحی پلک  چشم  که نام دیگر ان بلفاروپلاستی است یکی از رایج ترین جراحی های زیبایی چشم در دنیا می باشد . با انجام جراحی پلک چشم  پزشک شما پوست، چربی اضافی را در این ناحیه برطرف می کند.

وهمچنین می تواند موقعیت قرار گرفتن پلک را با این روش  اصلاح کند و با این جراحی تغییرات اساسی در ظاهر فرد ایجاد می شود و چهره فرد جوانتر و زیباتر به نظر  می اید. نتایج  که از جراحی پلک چشم برای فرد بوجود می آید  تا سال ها و حتی تا آخر عمر باقی خواهد ماند. 

منبع : http://iran-beauty.ir

  • roya azh
  • ۰
  • ۰

جراحی بینی استخوانی

جراحی بینی استخوانی یک از انواع  جراحی های بینی می باشد که این جراحی برای بیماران  نتایج خوبی به همراه دارد . تقریبا همه  شما می دانید که عمل جراحی استخوانی  برای بیشتر افراد بدون مشکل انجام می شود .در اصطلاح بینی استخوانی بینی است کهدر این ناحیه بینی  دارای قوزاستخوانی و نیزغضروف محکمی است .

 

جراحی بینی استخوانی

 

قوز روی بینی بر روی بینی افراد به دلایل مختلفی ایجاد می شود که مهمترین  دلیل ایجاد قوز بینی در بیشتر افراد ارثی است  و در برخی افراد قوز بینی می تواند به دلیل شکستگی به وجود آید  در صورتی.البته رشد بیش از اندازه  غضروف و استخوان بینی باعث برآمدگی یا قوز بینی در افراد می شود.

جراحی بینی استخوانی درظاهر افراد  تغییرات خوبی  به وجود می اورد و این جراحی باعث  زیباتر شدن وبالا رفتن اعتماد به نفس در افراد می شود.زمانی که برروی بینی یک فرد  برآمدگی ایجاد شود  می توان گفت که این روش نوعی بینی استخوانی است ، با جراحی بینی استخوانی فرد می تواند مشکلات و برآمدگی روی بینی را به راحتی برطرف کند. درجراحی بینی استخوانی کبودی و ورم  که به دلیل جراحی ایجاد می شود نسبت به بینی های گوشتی کمترو عارضه کمتری برای بیمار دارد.

 

بینی استخوانی چه ویژگی هایی دارد

 یکی از ویژگی های بینی استخوانی در این است که معمولا بینی استخوانی بینی به صورت قوزدار ، عقابی و بینی با پوست نازک وبینی دارای فرم خم و یا زاویه دار است وجود برامدگی روی بینی فرد از علل مهم در جراحی بینی استخوانی است .

 

ویژگی جراحی بینی استخوانی

 

پس می توان گفت بیشتر افراد در بینی های استخوانی غضروف های سفت با استخوان های محکم دارند ، بینی های استخوانی در بیشتر افراد تیغه محکمی ودارای پوست نازکی می باشند .برای از بین بردن  برامدگی روی بینی معمولا از دوروش جراحی باز یا بسته را اتخاذ  می کنند.

ادامه در 

منبع : http://iran-beauty.ir

  • roya azh