کایروپراکتیک

کایروپراکتیک به اصطلاح نوعی درمان دستی است که با ایجاد تحریک در دستگاه ارتباطی بدن ، عملکرد این نوع دستگاه را بهبود می بخشد

کایروپراکتیک

کایروپراکتیک به اصطلاح نوعی درمان دستی است که با ایجاد تحریک در دستگاه ارتباطی بدن ، عملکرد این نوع دستگاه را بهبود می بخشد

  • ۰
  • ۰

عمل پف چشم

عمل پف چشم

عمل پف چشم از جراحی های زیبایی پلک است با افزایش سن در بیشتر افراد تغییراتی در ساختمان پلک‌ آنها ایجاد می‌شود که این امر موجب می شود ظاهرفرد پیرتر و خسته تر به نظر برسد.

درحقیقت باید گفت که عمل پف چشم یک جراحی زیبایی است که به منظور اصلاح تغییرات در ظاهر چشم  و ایجاد ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر انجام می‌شود.

 

عمل یف پلک

 

عمل پف چشم  یکی از شایع‌ترین روش‌های جراحی زیبایی است که با برداشتن پوست، چربی وعضله اضافی و اصلاح موقعیت پلک، باعث بهبودی  قابل توجهی در ظاهر فرد می شود و قیافه‌ای فرد جوانتر و سرحال‌تر به نظر می آید نتایج حاصل از عمل پف چشم تا سال‌ها و گاهی به صورت مادام العمر برای فرد باقی می‌ماند.

 

عمل پف چشم چیست

در اطراف کره چشم داخل حفره استخوانی چشم را چربی احاطه کره است . با افزایش سن افراد چربی این ناحیه  رفته رفته به بیرون رانده می شود واین امر موجب می شود حالت پف چشم ها تشدید شود.از این رو شرایطی که موجب احتباس آب در بدن می شوند اغلب با تشدید پف چشم ها همراه است.

 

 

همین امر باعث می شود پف چشم ظاهر ورم کرده و خسته داشته باشد و با توجه به میزان شدت پف چشم برای فرد مشکل ایجاد شود. زیرا پف چشم و پف زیر چشم باعث می شود باز کردن یا بستن کامل چشم ها دشوارشود. دلایل مختلف و متعدد برای پف چشم وجود دارد. که شما مجبور می شوید عمل پف چشم انجام دهید.

علائم و نشانه های پف چشم چیست

شما پف چشم را  بطور خاص، زمانی می توانید مشاهده کنید که با دست زدن به چشم ها و یا مالیدن پلک ها آن را احساس کنید. به همین دلیل اگر شما یکی از علائم زیرا را داشته باشید ، بهترین کار این است که چشمان خود را دستکاری نکنید  و در صورت داشتن این مشکلات باید عمل پف چشم انجام دهند علائم و نشانه های پف چشم عبارتند از

قرمزی چشم ها

باز کردن یا بستن کامل چشم ها با مشکل مواجه می شود

ایجاد ورم یا التهاب اطراف پلک ها

احساس درد چشم که می تواند ملایم یا شدید باشد

پف کردن یا داشتن پوست اضافی در زیر چشم ها

احساس خارش در چشم ها

حساس شدن چشم ها

عمل پف پلک و مراقیت از ان

تغییراتی که باعث پف چشم می شوند عبارت است از:

چروک‌های ظریفی که در اطراف پلک‌ها ایجاد می شود.

شل شدن پوست پلک‌ها که منجر به آویزان شدن پوست  لبه پلک می‌ شود

تجمع چربی اضافه در زیر پوست پلک‌های شما

شل شدن عضلات پلک‌ها

افتادگی پلک یا ابرو

 

مجموع این تغییرات  باعث می‌شود چهره فرد سال خورده و خسته به نظر بیاید به علاوه در صورتی که این حالات شدید باشد می‌تواند با مسدود کردن میدان دید جانبی برعملکرد بینایی فرد تأثیر بگذارد.و فرد مجبور می شود عمل پف چشم را انجام دهد.

منبع : http://iran-beauty.ir

  • ۹۸/۰۴/۱۸
  • roya azh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی