کایروپراکتیک

کایروپراکتیک به اصطلاح نوعی درمان دستی است که با ایجاد تحریک در دستگاه ارتباطی بدن ، عملکرد این نوع دستگاه را بهبود می بخشد

کایروپراکتیک

کایروپراکتیک به اصطلاح نوعی درمان دستی است که با ایجاد تحریک در دستگاه ارتباطی بدن ، عملکرد این نوع دستگاه را بهبود می بخشد

  • ۰
  • ۰

عمل بینی

عمل بینی

عمل بینی  که از عملهای زیبایی است که در چند سا ل اخیر در بین مردم بسیار رایج شده است این جراحی امروزه در کشور ما نیز به طور چشمگیری افزایش یافته است.

 

عمل بینی

 

همان گونه که می دانید بینی ازاعضاء مهم صورت  است و زیایی فرد را تحت تاثیر قرار می دهد به غیر از زیبایی همه ما ازعملکرد حیاتی این عضو بدن آگاهی داریم  وهر گونه مشکل دربینی فرد مو جب بروز مشکلاتی می شود. ازآنجایی که بینی در ظاهر صورت فرد تاثیر به سزایی  دارد ترجیح می دهند این جراحی را انجام دهند.

نحوه انجام عمل بینی چگونه است

مرحله اول بیهوشی

جراح برای انجام جراحی بینی معمولا این جراحی را به صورت بیهوشی عمومی یا بیهوشی موضعی انجام می دهد  انتخاب نوع بیهوشی  شما بستگی به جراحی که قرا است انجام دهد بستگی دارد.

این نکته قابل توجه است که در بیهوشی موضعی بیمار صدای کار کردن پزشک خود بر روی غضروف و استخوان بینی  خود را به راحتی می شنود.

عمل بینی برای بیشتر افراد به صورت سرپایی انجام می شود وبعد از جراحی از بیمارستان مرخص می شود. اما گاهی اوقات با تشخیص پزشک ممکن است شما یک شب دربیمارستان یا درمحل جراحی بستری باشید.

به این نکته توجه داشته باشید. جراحی که  می خواهد عمل بینی را برای شما انجام دهد معمولا باید متخصص گوش و حلق بینی یا جراح پلاستیک یا هر دواین موارد باشد.

مرحله دوم نحوه انجام جراحی بینی

بعد از بیهوشی در ابتدا جراحی  برشی را بر روی بینی شما ایجاد می کند تا به استخوان وغضروف بینی  شما دسترسی پیدا کند. این را نیز بدانید که برشی که در حین عمل ایجاد می شود درداخل بینی زده می شود وبعد از عمل جای برش قابل مشاهده نیست.

نحوه عمل بینی

 

 

در صورت تشخیص پزشک  ممکن است که پیوند غضروف یا استخوان استفاده کند. پس ازاینکه جراح استخوان وغضروف بینی را اصلاح کرد ، پوست و بافت بینی بر روی ساختار جدید می نشیند. البته نوع پوست بینی بر روی جراحی بینی و نحوه ی جذب شدن پوست تاثیر گذار است .

در نهایت یک آتل در بیرون بینی گذاشته می شود تا شکل جدید بینی را تا زمان بهبود پشتیبانی کند.

منبع : http://iran-beauty.ir


  • ۹۸/۰۴/۱۴
  • roya azh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی