کایروپراکتیک

کایروپراکتیک به اصطلاح نوعی درمان دستی است که با ایجاد تحریک در دستگاه ارتباطی بدن ، عملکرد این نوع دستگاه را بهبود می بخشد

کایروپراکتیک

کایروپراکتیک به اصطلاح نوعی درمان دستی است که با ایجاد تحریک در دستگاه ارتباطی بدن ، عملکرد این نوع دستگاه را بهبود می بخشد

  • ۰
  • ۰

جراحی پلاستیک سینه

جراحی پلاستیک سینه

جراحی پلاستیک سینه در حقیقت به کل عمل های  زیبایی سینه  اطلاق می شود پزشکان با انجام  جراحی پلاستیک سینه می توانند شکل ،حالت ، واندازه سینه ها را بهبود ببخشند و همچنین افرادی که به هر دلیلی مانند سرطان سینه  مجبور به  برداشتن سینه خود شده اند پس از برداشتن سینه با انجام جراحی پلاستیک سینه Tسینه های خود را ترمیم کنند و شکل وحالتی دوباره به آن بدهند.

 

جراحی پلاستیک سینه

 

شما با انجام جراحی پلاستیک سینه می توانید درظاهرسینه خود تغییراتی ایجاد کنید و این تغییرات را شما بعد از جراحی احساس می کنید .

درجراحی پلاستیک سینه با انجام روشهای مختلف جراحی زیبایی سینه پوست های اضافی دراین ناحیه به راحتی برداشته می شود ونوک سینه و حالت سینه شما را در جای مناسب خود قرار می گیرد . و شما سینه ای زیباتر و خوش فرم تری بعد از جراحی خواهید داشت.

 

چرا جراحی پلاستیک سینه انجام دهیم

یکی از دلایلی که خانم ها تمایل دارند جراحی سینه انجام دهند خوش فرم شدن وزیباتر شدن سینه ها است که این مشکل بیشتر در دوران بارداری و شیردهی برای فرد اتفاق می افتد.

زیرا در دوران بارداری در خانم ها برخی تغییرات ناخواسته ایجاد می شود که یکی از مهترین مشکلات افتادگی سینه ها است .

همچنین افراد بعد ازداشتن یک  کاهش وزن شدید در سینه های خود دچار شکل بد فرم می شوند.درهنگام کاهش وزن برخی از افراد دچار کاهش حجم سینه نیز می شوند  که فرد مجبور به انجام یکی از انواع جراحی پلاستیک سینه را انجام دهید.

منبع : http://iran-beauty.ir

  • ۹۸/۰۲/۱۹
  • roya azh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی